Секрети офіціантів, які ви воліли б не знати

Неприємні таємниці…

Фірмовий коктейль, який нібито є у кожного бармена, – це найчастіше мікс того, що залишилося в пляшках, або коктейль із залишків найдешевшого алкоголю. Так що, якщо ви попросите приготувати його ще раз, смак буде відрізнятися. Втім, цього майже ніхто не помічає, так як таке практикується на неабияк захмелілих клієнтах.
Стелла, офіціант стриптиз-бару



Солянку з ковбасою далеко не першої свіжості у нас варять… Але ніхто ще не помер ніби.
Лола, офіціант в клубі

У нашому ресторані на шведський стіл щодня виставляються свіжі пироги. Коли люди розбирають шматки, ми доповнюємо пироги залишками з вчорашнього і позавчорашнього дня.
Лідія, офіціант в пивному ресторані

Гаряче затримується найчастіше просто тому, що молодий офіціант забув про даний пункт у замовленні.
Наталя, офіціант ресторану італійської кухні

Коли замовляють великі банкети, то до 30 % алкоголю та їжі може просто не дійти до гостей.
Андрій, офіціант в недорогому спортбарі

Завжди можна сказати клієнту, що наш кухар італієць (француз і т. п.). Навіщо говорити, що насправді це узбек без прописки ?
Надія, офіціант в арт-кафе

Одного разу мій адміністратор відколупав цвіль з тістечка.
Наталя, офіціант у ресторані італійської кухні 

Постійно недоливати алкоголь: замість 50 грамів наливаємо 30. Це абсолютно непомітно, проте прибуток збільшується в рази.
Олексій, бармен в клубі

Мінералку нам давно не привозять. Ми наливаємо її прямо з крана. Саме тому в багатьох ресторанах вона безкоштовна.
Індіра, офіціант у ресторані американської кухні

З тих пір, як працюю в системі, якщо йду в кафе, завжди замовляю цільний шматок м’яса, алкоголь і напої в заводській тарі, а не на розлив, а лід окремо.
Ганна, офіціант у кафе-барі

Часто замість якісної горілки наливаємо дуже холодну неякісну. На смак це неможливо помітити. До речі, заради такого горілку навіть часто переливають в пляшки дорогих марок.
Микола, офіціант у кафе

Якщо трапляється особливо нахабний клієнт, ми можемо плюнути в кальян.
Михайло, керуючий кальянною

Страва дня або страва, яку вам наполегливо втюхує офіціант, – це те, що у великій кількості було приготовлено напередодні і що до завтра не доживе.
Надія, офіціант в арт-кафе

У нашому барі деякий час подавали суші. Так от, продукти для них могли лежати весь день просто на підлозі на якому-небудь папері. Самі розумієте, що з рибою може трапитися. А відбувалося це тому, що просто не вистачало холодильників/морозильників.
Андрій, офіціант в недорогому спортбарі

Часто старе пиво збовтують в блендері. Після цього на поверхні утворюється пінка, яка надає відчуття свіжості.
Олександр, бармен в ресторані американської кухні

Абсолютно скрізь і завжди соки, горілку, пиво та інші алкогольні напої розбавляють водою, або кладуть льоду більше, ніж треба.
Марія, офіціант в ресторані п’ятизіркового готелю

Часто буває, що замовляють кілька порцій фруктів, овочів або суші. Офіціанти активно цим користуються. Замість трьох порцій на одній тарілці приносять нецілих дві порції. Безумовно, ніхто цього не помічає, бо не знають, як виглядає ціла порція.
Ельдар, офіціант в японському ресторані

Коли замовляють банкет, якість обслуговування помітно погіршується, та й готувати можуть на швидку руку: без рукавичок, ріжуть все одним ножем, м’ясо можуть банально недожарити або недоварити. Але ще гірше справи йдуть при організації виїзних банкетів (на теплоході або на природі). Там обслуга взагалі дозволяє собі палити при сервіровці, готуванні страв. Не соромляться і випити, і поїсти за рахунок клієнта.
Лола, офіціант в клубі

Можна доливати свою горілку в пляшки з бару: береш свій 1 літр недорогої горілки з магазину, доливаєш її по 250 грамів в різні відкорковані пляшки і потихеньку продаєш. До кінця вечора ти продав магазинну пляшку, ціна якої 30 грн, за 150-200 грн.
Андрій, офіціант в недорогому спортбарі

Що бісить офіціантів…

Немає кави «експресо», «експрес», коктейлю «Самбука ». Бісить, коли в пивному барі запитують, чи є пиво. І коли питають: «А що у вас смачне?».
Ганна, офіціант у кафе-барі

Найбільше дратує: « Долийте кип’яточку в чайничок з чаєм, будь ласка».
Надія, офіціант в арт-кафе

Дуже дратує, коли, наприклад, клієнт спочатку просить пепсі, потім згадує, що хоче лимон. Коли приносиш лимон, до нього доходить, що йому хочеться пити з трубочки. А врешті-решт йому, виявляється, потрібна склянка іншої форми.
Катерина, офіціант у дорогому ресторані

Найприкріше – це коли величезна компанія повечеряла на величезні гроші, їм сто п’ятдесят разів міняли музику, світло, включали і вимикали кондиціонер і т. д., а чайових отримали 10 грн.
Юлія, офіціант у модному японському ресторані

Поради для клієнтів…

Постійний клієнт, який ніколи не залишає чайових, улюбленим бути не може, нехай він і чудова людина!
Надія, офіціант в арт-кафе

У коктейль «Б-52» часто замість куантро наливають просту горілку. Це можна визначити. Вірна ознака такого – якщо бармен довго не може запалити шот.
Олександр, бармен у ресторані американської кухні

Я б не стала замовляти, наприклад, в мексиканському ресторані страви китайської кухні, а в пельменній не зазіхнула б на суші. Кухар не може вміти готувати абсолютно все. Відповідно, більше шансів нарватися на неякісний продукт або на привезений незрозуміло звідки напівфабрикат.
Катерина, офіціант у дорогому ресторані

Не надавайте великого значення вказівкам про калорійність тої чи іншої страви в меню. Реальну інформацію часто приховують. Деякі страви просто не будуть продаватися, якщо клієнти дізнаються, наскільки вони калорійні.
Катерина, офіціант у дорогому ресторані

Не чекайте, що картинка в меню буде відповідати тому, що вам принесуть. Ми це пояснюємо тим, що змінився кухар чи дівчинка, яка сервірувала страву.
Валентина, офіціант у ресторані європейської кухні

Пам’ятайте, що багато залежить від офіціанта. У тому числі і правильність приготування страви, і якість використовуваних продуктів. І знайте, офіціанти між собою спілкуються і передають, хто хороший гість, а хто не дуже.
Олексій, офіціант в ресторані

Ходіть в нові ресторани, там дбають про клієнтів більше.
Олексій, бармен в ресторані

Бійтеся бізнес-ланчів: за 25 гривень дуже важко зробити якісний обід з якісних продуктів.
Андрій, офіціант в недорогому спортбарі

Найголовніший підступ у меню: ціни можуть бути представлені за 100 грамів продукту, а у страві, наприклад, 250 грамів. Так що в рахунку ви побачите суму в 2,5 рази більшу, ніж вказана в меню.
Катерина, офіціант в дорогому ресторані

Потрібно відсікати прикметники і непотрібні слова і розуміти, що «ніжний оселедець з ароматними прованськими травами і молодою картоплею, вирощеним на півдні Росії» – це оселедець з картоплею з ринку. Більшого не чекайте.
Надія, офіціант в арт-кафе

Якщо грублять і люблять сваритися з офіціантом – можна нарватися і на те, що їжу спеціально по підлозі можуть поваляти.
Валентина, офіціант в ресторані європейської кухні

Не вірте рекомендаціям офіціантів. Наприклад, якщо ми продамо певну кількість однієї марки вина, з постачальниками якої у ресторану договір, ми отримаємо бонуси. Природно, що вам будуть рекомендувати саме це вино.
Катерина, офіціант в дорогому ресторані

582113040753993446

By Versal