Як все встигнути? Секрети управління часом

Як все встигнути? Секрети управління часом
Як все встигнути? Секрети управління часом

Хочеш дізнатися декілька правил, які допоможуть тобі все встигати на роботі і вдома, жити активним гармонійним життям і завжди відчувати себе бадьорою і веселою?



На початку дня рекомендується поставити собі 2-5 ключових завдань на день. Якщо вийде виконати набагато більше – честь тобі і хвала! Але головні зусилля краще зосередити, саме на цих, кількох справах. Скоро таке планування стане для тебе нормою і навчить не тільки уникати авралів на роботі, але і не запускати домашні справи.

Роби півгодинну розминку протягом дня

Хоча б, півгодини на день потрібно виділити на гімнастику. Регулярні півгодинні тренування принесуть користь не тільки фізичному здоров’ю, а й ефективно впливають на розумову діяльність. Завдяки зарядці ти поліпшиш пам’ять, зможеш вирішувати креативні завдання і почнеш схоплювати інформацію буквально на льоту.

Іди з роботи вчасно

Не дозволяй роботі заповнювати весь твій час – потрібно навчитися виконувати все заплановане в робочі години і не сидіти в офісі понаднормово. Привчи себе вимикати робочий комп’ютер щодня в один і той же час, щоб присвятити залишок дня домочадцям, друзям, коханому хобі чи догляду за собою. Як сказав хтось із великих,- зміна діяльності є найкращим відпочинком: вона допоможе тобі швидко відновити сили і не зіткнутися з синдромом професійного вигорання.

Живи, використовуючи правило 80/20

Ти чула про принцип Парето? 20% зусиль дають 80% результатів. Головний зміст цього правила такий: концентруй максимальну кількість зусиль і ресурсів на найскладнішій, або важливій ​​частині завдання і ти отримаєш результат набагато швидше, ніж при розпиленні сил на інші, більш дрібні і незначні етапи.

Не копіюй Юлія Цезаря

Не варто уподібнюватися легендарному римському імператору, який міг робити кілька справ одночасно, адже вчені довели, що «багатоверстатний» Юлій Цезар, був лише феноменальним виключенням з правил. Насправді, такий підхід не сприяє продуктивності. Психологи вважають, що одночасне виконання декількох завдань зменшує продуктивність праці, знижує рівень концентрації уваги і поглинає більше енергії і сил. Фахівці радять концентруватися на одній задачі, виконання якої, представляється тобі найбільш актуальною в даний момент.

Обмеж інформаційні потоки

Фахівці з тайм-менеджменту рекомендують грунтовно дозувати інформацію, що надходить з газет, журналів, телевізора, інтернет-порталів і соцмереж. Варто лише взяти ситуацію під контроль – зменшити час перегляду телебачення, або обмежити перебування в інтернеті – і ти побачиш, скільки вільного часу у тебе з’явилося!

Як все встигнути? Секрети управління часом
Як все встигнути? Секрети управління часом