fbpx

Як все встигнути? Секрети управління часом

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок (Поки ніхто не оцінив)
Loading...
Як все встигнути? Секрети управління часом
Як все встигнути? Секрети управління часом

Хочеш дізнатися декілька правил, які допоможуть тобі все встигати на роботі і вдома, жити активним гармонійним життям і завжди відчувати себе бадьорою і веселою?

На початку дня рекомендується поставити собі 2-5 ключових завдань на день. Якщо вийде виконати набагато більше – честь тобі і хвала! Але головні зусилля краще зосередити, саме на цих, кількох справах. Скоро таке планування стане для тебе нормою і навчить не тільки уникати авралів на роботі, але і не запускати домашні справи.

Роби півгодинну розминку протягом дня

Хоча б, півгодини на день потрібно виділити на гімнастику. Регулярні півгодинні тренування принесуть користь не тільки фізичному здоров’ю, а й ефективно впливають на розумову діяльність. Завдяки зарядці ти поліпшиш пам’ять, зможеш вирішувати креативні завдання і почнеш схоплювати інформацію буквально на льоту.

Іди з роботи вчасно

Не дозволяй роботі заповнювати весь твій час – потрібно навчитися виконувати все заплановане в робочі години і не сидіти в офісі понаднормово. Привчи себе вимикати робочий комп’ютер щодня в один і той же час, щоб присвятити залишок дня домочадцям, друзям, коханому хобі чи догляду за собою. Як сказав хтось із великих,- зміна діяльності є найкращим відпочинком: вона допоможе тобі швидко відновити сили і не зіткнутися з синдромом професійного вигорання.

Живи, використовуючи правило 80/20

Ти чула про принцип Парето? 20% зусиль дають 80% результатів. Головний зміст цього правила такий: концентруй максимальну кількість зусиль і ресурсів на найскладнішій, або важливій ​​частині завдання і ти отримаєш результат набагато швидше, ніж при розпиленні сил на інші, більш дрібні і незначні етапи.

Не копіюй Юлія Цезаря

Не варто уподібнюватися легендарному римському імператору, який міг робити кілька справ одночасно, адже вчені довели, що «багатоверстатний» Юлій Цезар, був лише феноменальним виключенням з правил. Насправді, такий підхід не сприяє продуктивності. Психологи вважають, що одночасне виконання декількох завдань зменшує продуктивність праці, знижує рівень концентрації уваги і поглинає більше енергії і сил. Фахівці радять концентруватися на одній задачі, виконання якої, представляється тобі найбільш актуальною в даний момент.

Обмеж інформаційні потоки

Фахівці з тайм-менеджменту рекомендують грунтовно дозувати інформацію, що надходить з газет, журналів, телевізора, інтернет-порталів і соцмереж. Варто лише взяти ситуацію під контроль – зменшити час перегляду телебачення, або обмежити перебування в інтернеті – і ти побачиш, скільки вільного часу у тебе з’явилося!

Як все встигнути? Секрети управління часом
Як все встигнути? Секрети управління часом
завантаження...

Be the first to comment

Напишіть відгук