Інтер’єри японських спальних поїздів

У 1960-х роках почався значний ріст економіки Японії і паралельно з економікою розвиток залізниці. Перша сучасна високошвидкісна залізнична лінія відкрилася в 1964 році, і багато експрес-поїздів і нічних поїздів почали пересікати всю країну.

Після того, як популярність японських спальних потягів досягла максимуму у 70-х роках, розширюється мережа поїздів з капсулами. Тепер внутрішні повітряні маршрути та дешевші нічні автобуси майже знищили цей спосіб подорожі.

Sunrise Seto та Sunrise Izumo регулярно діючі спальні поїзди. Вони слідують із Токіо в Окаяма і з’єднані разом як один довгий 14-вагонний поїзд.

На станції Окаяма, Sunrise Seto і Sunrise Izumo розділяють на два потяги по 7 вагонів. Потім кожен поїзд продовжує свій шлях самостійно, зрештою досягаючи різних напрямків. Sunrise Seto відправляється в місто Takamatsu на острові Shikoku, і Sunrise Izumo відправляється в місто Izumo в префектурі Shimane.

Щоденні поїзди відправляються в Токіо о 10 годині вечора і прибувають до кінцквих станцій о 7:27 ранку (Такамацу) і 9.58 (Ізумосі). Скориставшись цією послугою, Ви можете заощадити витрати на ніч у готелі.

Поїзди Sunrise Seto та Sunrise Izumo не мають звичних сидінь. Натомість обладнані приватними кабінами і відкритою зоною, що називається «nobi nobi» і пропонується там лежати на килимі.

Залежно від типу кабіни, пасажирам цих потягів у Японії доведеться заплатити додаткову доплату в розмірі ~ 150 доларів США, щоб їздити в кабінах, але зазвичай вони зможуть скористатися «nobi nobi» без додаткової оплати.

У зонах загального користування є душ, який пасажири можуть використовувати протягом 6 хвилин після оплати. Однак, кількість бажаючих помитися багато і не всі встигають це зробити. Тому кожен, хто хоче користуватися душем під час поїздки має подбати про покупку такої послуги, щоб приїхати в пункт призначення чистим.

Інші послуги в поїзді це туалети, торгові автомати і лаунж зони.

Численні компанії перевізники залізницею Японії намагаються залучити нових клієнтів, пропонуючи розкішні потяги. Вони, як правило, мають п’ятизіркові лаунжі з робочими камінами, їдальнями та обсерваторіями з панорамними краєвидами і меню, розроблені шеф-кухарями із зірками Мішлена. Подорож на одному з них може коштувати до $ 10,000!

Twilight Express Mizukaze

The Seven Stars train

Як вам після наших зачуханих вагонів отаке?