Тонкощі вибору презентаційних дошок

Кожному, мабуть, доводилося користуватися презентаційною дошкою. Ще б пак! Даний інструмент вже довгий час популярний у різноманітних сферах діяльності та за різних потреб. Таким чином, асортимент цього продукту умовно можна розділити на настінний та пересувний тип, кожен з яких досить широкий і великий за параметрами призначення, конструкції та дизайнерського рішення. Із завданням купити настінну дошку надійної якості впорається навіть новачок, адже великий вибір офісного приладдя в інтернет-магазині КанцБюро” задовольнить будь-який смак. Однак, група настінних дошок все ж ділиться на 7 типів:

1. Маркерні дошки. Ця категорія товарів, напевно, найбільш популярна, оскільки має попит і серед викладачів у навчальних закладах, і в офісних заходах. До того ж, досить часто присутня на тренінгах та конференціях як додаткове приладдя для детальної візуалізації інформації. Важливою перевагою є порівняно маленька вага та сухостираюча основа з магнітним покриттям.

2. Крейдові дошки відомі всім завдяки школам. Однак, останнім часом цей вид досить активно застосовується як інтер’єрне доповнення.

3. Маркерно-крейдові дошки – це універсальний тип для тих, хто не визначився з явним фаворитом, адже конфігурація цього типу дозволяє використовувати як крейду, так і різнокольорові маркери.

4. Коркові дошки купити необхідно тим, кому потрібно, щоб важлива інформація завжди знаходилася перед очима. Коркову дошку зручно використовувати на презентаціях чи проведенні навчання.

5. Текстильні настінні дошки часто купуються з покриттям синього або сірого кольору. Варто відзначити стійкість покриття до постійної експлуатації та частого використання шпильок та гвоздиків.

6. Настінні організатори призначені для організації робочого часу та нагадування про важливі події. Окремі різновиди особливо зручні завдяки розмітці для довгострокового планування.

7. Скляні дошки цінуються різноманітністю кольору основи, а також стійкістю до подряпин.

Під час організації навчальних чи презентаційних заходів часто недостатньо умов для реалізації проекту. У разі відсутності спеціального конференц-залу рекомендовано купити фліпчарт, оборотну або іншу пересувну дошку. Мобільні дошки мають низку переваг, порівняно з настінними.

По-перше, якщо немає потрібної площі або вільної стіни придбати пересувну дошку більш ніж доречно.

По-друге, завдяки компактним габаритам оборотної дошки, користуватися відразу двома площинами можна фактично за будь-яких умов.

По-третє, висока транспортабельність та безпроблемне зберігання мобільної дошки є чи не найважливішим плюсом.

По-четверте, купити фліпчарт чи зворотну дошку за абсолютно доступною ціною можна в інтернет-магазині КанцБюро.

У будь-якому випадку, хоч би яке рішення про купівлю дошки не було, воно обов’язково буде правильним, оскільки кожна категорія наповнена великою кількістю цікавих та корисних характеристик!