Згідно з відомим прислів’ям, «зустрічають за вбранням». Найперше враження, яке складається на основі вашого зовнішнього вигляду, зіграє вирішальну роль у стосунках із новими знайомими, незалежно від того, ділові це знайомства чи особисті, дружні чи романтичні. Тому дуже важливо виглядати не просто «добре», а розуміти, чи бачать вас оточуючі саме такою, якою б хотілося вам.
Хто такий іміджмейкер?
Сьогодні, коли стильні брендові речі широко доступні, здається, що одягнутися модно і стильно може кожен. Однак людина сприймає себе і власний образ інакше, ніж оточуючі, і часто потрібен сторонній погляд, щоб зрозуміти, який меседж людина транслює у навколишній світ. І чи відповідає її образ соціальній ролі та ситуації, чи працює на поліпшення стосунків або псує усю справу.
Можливість одягатися у фірмові речі для людини недосвідченої може стати пасткою і позбавити її зовнішність індивідуальності. Впоратися з проблемою підбору речей, потрібних вам згідно з типом фігури, тоном шкіри, відтінком очей, соціальною роллю, створити гармонійний привабливий образ допоможе професійний стиліст-іміджмейкер.
До обов’язків такого фахівця входять:
- підбір базового гардероба (включаючи взуття та аксесуари);
- визначення оптимального макіяжу, зачіски, кольору волосся;
- за необхідності – робота над поставою, ходою, мімікою;
- створення цілісного образу, який розкриває клієнта з найвигіднішого боку.
Існує думка, що до іміджмейкерів звертаються тільки знаменитості і політики, проте це не так. Для будь-якої людини важливо мати гарний вигляд, і навіть більше, щоб її зовнішність відповідала тому меседжу, який вона хоче нести назовні. Зрештою, якщо людина прагне виглядати серйозно і респектабельно, а ходить у рваних джинсах і футболці з мультяшним принтом, зовнішній вигляд її абсолютно не відповідає бажаному враженню. При цьому необов’язково повністю змінювати звички, «перестрибуючи» з джинсів у класичний чоловічий костюм. Літні брюки стриманого відтінку та стильні чоловічі футболки, доповнені аксесуарами, що свідчать про смак і респектабельність, можуть стати успішним розв’язанням проблеми.
Як підготуватися до зустрічі з іміджмейкером?
Для хорошого результату попрацювати мають обидва – і стиліст, і його клієнт. Якщо вирішили звернутися до фахівця, не нехтуйте підготовкою зі свого боку. Перед першою зустріччю варто:
- прояснити власні цілі: навіщо ви звертаєтеся до іміджмейкера, чого прагнете досягти (краще все записати на папері);
- описати бажаний образ через прикметники;
- відібрати кілька фотографій, на яких ви собі подобаєтеся, і кілька, на яких не подобаєтеся;
- зберіть невелику добірку зображень на тему «мій ідеальний гардероб». Це можуть бути фотографії з Мережі, модних журналів, каталогу Kasta та ін. Причому необов’язково потрібні фото зі складними луками – підійдуть і картинки з моделями в купальниках, і фото окремих аксесуарів. Для натхнення можна переглянути каталог гарних пляжних тунік або фоторепортаж із червоної доріжки.
Розуміння вами власних цілей і бажань, а також підбір наочного матеріалу допоможуть заощадити і час, і гроші.