Лаура Мерсьє: топ найкращих засобів для брів від голлівудської візажистки

Сара Джессіка Паркер, Джулія Робертс, Мадонна – постійні клієнтки Лаури Мерсьє. Вони довіряють їй макіяж для Канського кінофестивалю, церемонії «Греммі» та інших подій індустрії шоу-бізнесу. Та голлівудська візажистка не тільки створює ідеальні образи, але й заснувала власну лінійку. Її особистий бренд безупинно працює над випуском новинок, даруючи жінкам можливість бути унікальними.

Сьогодні декоративна косметика Laura Mercier б’є рекорди продажів у 24 країнах світу. Так, серед улюбленців марки – напівпрозора розсипчаста пудра, багатобарвний зволожувальний крем SPF 20 і вау-підводки для очей. У лідерах також засоби для брів, які відрізняються насиченістю кольорових пігментів і стійкістю до 12 годин. Про найкращі з них і розповімо у статті:

  • Професійна помада і пудра Powder Duo в одному компактному футлярі – незамінний помічник для виразного макіяжу. Завдяки легкій текстурі засіб легко наносити та створювати природний об’єм. А висока пігментація дозволить обійтися без нашарування та корекції протягом дня. До речі, стилісти, які користувалися Powder Duo, відзначили: продукт без проблем замінює звичні тіні для брів.
  • Олівець Laura Mercier Eye Brow Pencil розроблений, щоб малювати той самий ефектний вигин брів, як у Белли Хадід. Секрет у пігментованому кольорі та зручній щіточці, що вкладає волоски в потрібному напрямку. Засіб протестовано під контролем дерматологів і офтальмологів, підходить шкірі всіх типів і безпечний для чутливих очей.
  • Щоб зафіксувати форму і відтінок, у лінійці Лаури Мерсьє з’явився гель Brow Dimension Fiber Infused Colour. Пігментована формула з клітковиною дарує бровам насичений колір і візуально додає природного об’єму, акцентуючи увагу на очах. Гелеподібна консистенція висихає за пару хвилин, а фіксуючі компоненти зберігають бажаний ефект до 12 годин.

Кожен із товарів стає бестселером і надовго оселяється в косметичках модниць та знаменитих візажистів. А стежити за виходом новинок бренду зручно на спеціалізованих онлайн-порталах. Наприклад, магазин косметики та парфумерії PARFUMS співпрацює із сотнями компаній, які представляють нову продукцію на їхньому сайті.

Все що потрібно – регулярно стежити за новинами і підписатися на розсилку. Тоді лист із сповіщанням про появу омріяного засобу на віртуальних полицях потішить вас швидше, ніж інших покупців.

 

error: Увага: Контент захищено від копіювання !!